29 Ağustos 2013 Perşembe

mutfaktan : turşulara devam acurlar - acı biberler..

merhabalar..
 
geçenlerde yapmaya başladığım turşulara tam gaz devam ediyorum efendim..
sıradaki turşu kahramanları acı biberler ve acurlar..
 
turşulukları güzelce ayıklayıp yıkıyorum..
 
 
hımmm.. bayılırız eşim ve ben acı biber turşularına :))
kışın şöyle dumanı üstünde bir kase çorbayla nasıl da güzel olur..

 
turşulukların arasına bir kaç tane nohut ve sarımsak eklemeyi de unutmuyoruz..
bir oranı yok siz aroması fazla olsun isterseniz fazlaca kullanabilirsiniz..
fakat uyarmalıyım fazla nohut turşunuzu gereğinden fazla ekşi yapabilir..

 
ve kavanozlara yerleştiriyorum..
turşu suyu tarifim ise hiç değişmiyor..
işte buradan ulaşabilirsiniz..

 
herkese afiyet olsun..
hazırlanan her şey bereketli olsun..
 
 
Sevgilerimle; İdil..
 

Hiç yorum yok: