17 Ağustos 2013 Cumartesi

doğu ve ben : felekten bir gün..

merhabalar..
 
geçen gün oğluşum müthiş bir duygu sömürüsüyle beni kandırdı..
attık kendimizi dün dışarılara..
ne zamandır başbaşa gezmiyormuşuz beyefendiyle :)
hiççç kırabilir miyim ben kara kuzumu ne istiyorsa yaptık..
 
önce TEKZEN e gittik Doğu' cuğumla anası kılıklı seviyor yapı marketleri..
oradan alışveriş merkezine geçtik..
malum bu sıcaklarda sokakta gezmenin mümkünatı yok..
 
AVM de hemen TEKNOSA ya girdik zavallı görevli Doğu'nun bitmek tükenmek
bilmeyen tüm sorularını cevapladı büyük bir sabırla..
bu aralar fena takıldı yavrucuğum fotoğraf makinelerine..
 
ardından oyun bölümü vardı..
 

 
oradan çıkınca acıktığını farketti koşa koşa yemek yemeye gittik..
çocuklar bu tarz ihtiyaçlarını son dakika söylemeye bayılıyorlar maalesef..
gerçi işime geliyor böyle olunca önüne ne koysan yiyiyor..
 
 
biraz daha dolandıktan sonra da paşamın dondurma aşkı tuttu..
 
 
baştan da anlaştığımız gibi herşey Doğu' nun istediği gibi oldu..
o önden ben arkadan koştuk durduk..
 
tabii annemlere attığımda kendimi baygın gibiydim..
sağolsun fotoğraflarımı Ezgi' şim çekti..
 
 
 
 
işte bu kıyafetimle kullandığım ayakkabı ve çantam..
 
 
bluzum : koton
pantolonum : LCW
ayakkabı ve çantamı inanmazsınız farklı butiklerden aldım..
öyle denk geldi yani..
aslında bu kadar çılgın uyumcu değilimdir ama bunları çok severek almıştım..
 
Doğu' nun ise,
 
tişörtü : mudo
pantolonu : koton
ayakkabıları : nıke
yavruşumun tamamen kendi seçimleri adam oldu da giyinmeyi de biliyor..
aahhh bu kova erkekleri ahhh..
 
oldukça yorucu fakat Doğu' yla birlikte olduğu için bir o kadar da keyifli bir gündü..
canım yavrum, Allah'ım tüm evlatları anne ve babalarına bağışlasın..
 
 
Sevgilerimle; İdil.. 
 

Hiç yorum yok: