3 Ağustos 2013 Cumartesi

oriflame alışverişim ♥♥ ♥♥ ♥♥

merhabalar..
 
dün oriflame kargom geldi..
sipariş vermek için baya geç kaldım geçen ay hal böyle olunca
istediğim bazı ürünler stokta kalmamış..
bir daha ki indirime inşallah..
işte geçen ay ki katalogdan bana düşenler..
 
 
 
1. Oriflame More Kremli Duş Jeli : Zengin, kremsi köpük formüllü duş jeli cildinizi kurutmadan temizler ve yumuşaklık kazandırır. Etkileyici Tahiti ylang-ylang notaları, zarif yasemin ve kremsi sandalağacı notaları ile baştan çıkaran bir uyum yakalıyor. Hoş kokusuyla ve kadifemsi yapısıyla Hollywood yıldızlarına yakışır bir duş keyfi yaşayın! 200 ml 
More Vüvut Yağını daha önce aldım ve severek kullanıyorum ikisi birlikte harika olacak..
Fiyatı; 9,90 tl
 
 
2. Oriflame Beauty Power Shine Ruj : 3 boyutlu parıltılı ruj ile muhteşem görünüm.
Zenginleştirilmiş kuşburnu tohumu yağı ile E vitamini dudaklarınızı nemlendirir. Kremsi formülü
ile kolayca uygulanır.
bu serinin farklı tonlardaki rujlarını kullanıyordum çok beğenerek seçeneklerimi
arttırmak fena olmadı.. 
Fiyatı; 12,90 tl

 
3. Oriflame Very Me Mor Leopar 3'ü 1 Arada Tırnak Törpüsü : Törpüle, düzelt, parlat! Kusursuz tırnaklar için 3ü 1 arada törpü.
küçücük olmasına bayıldım sanırım anahtarlığım olarak her an yanımda olacak..
Fiyatı; 2 tl

 
4. Oriflame Pure Colour Ruj : Kremsi dokusu ve birbirinden özel renkleriyle Pure Colour Ruj, dudaklarınızı nemlendirerek bakım yapar ve benzersiz bir pürüzsüzlük kazandırır.
severek kullandığım bu renkten Ezgi çok hoşlandığı için bir tane de ona aldım..
Fiyatı; 7,90 tl

 
bakalım bu ay ki KATALOG da neler var??
inceliyeyim onlardan da haberdar ederim sizleri..
 
hoşçakalın..
 
 
Sevgilermle; İdil..
 
 

Hiç yorum yok: