2 Ağustos 2013 Cuma

ürün tanıtımı : fresh & natura by oriflame lavanta kolonyası

merhabalar..
 
ben Balıkesirliyim..
burada doğdum, büyüdüm..
bizim buraların bir çok meşhuru vardır..
ama herhalde başı çekenlerden biri limon kolonyasıdır..
 
misafirimiz geldiğinde takdim edilir..
hastalara geçmiş olsuna giderken götürülür..
hatta il dışına bir misafirliğe gidilirken buraları hatırlatsın diye hediye götürülür..
severiz biz yani limon kolonyasını, ferahlamak için, baş ağrısı için..
 
ama benim artık bir favorim daha var..
 
fresh & natura by oriflame lavanta kolonyası
 
 
çok severim lavanta kokusunu..
kıyafet dolaplarım içerisinde, oda kokularında, hatta çamaşırlar için yumuşatıcıda
bile tercihim lavanta kokusudur..
benim bu lavanta aşkım olacak beni bu kolonyaya iten..
 
eğer sizde benim gibi lavanta kokusunu seviyorsanız bu kolonyaya bayılacaksınız..
yoğun kokusuyla muhteşem bir ferahlık hissi veriyor insan..
küçük sprey şişeleriyle çantanız da taşımanızda mümkün..
deneyin derim..
 
 
Sevgilerimle; İdil..
 
 

Hiç yorum yok: