2 Ağustos 2013 Cuma

okudum \\ patasana - ahmet ümit

merhaba kızlar..
 
işte soluksuz okuduğum bir kitap ile karşınızdayım..
 
ben Ahmet Ümit kitapları okumaya eşimin ısrarıyla başladım..
başta cinayet romanları olduğu için pek bir soğuk gelmişlerdi bana..
bu kadar seveceğimi ve bağlanacağımı düşünmemiştim..
işte okuduğum Ahmet Ümit kitapları arasında beni en çok etkileyeni..
 
 

 
 
PATASANA :
 
Bir coğrafyanın kanlı geleneği anlatılıyor Patasana da. Anadolu'nun güneydoğusunda bugün yaşananlar ile üç bin yıl önce yaşananlar paralel bir biçimde gözler önüne seriliyor. Poenun öykülerindeki gizem, Christienin romanlarındaki klostrofobik ortam, Anadolu güneşinin parlak ışığı altında birleşerek etkileyici yeni bir biçime bürünüyor. Patasana trajik öykülerle dolu bir kitap, ama asla karamsar değil. Tüm iyi romanlarda olduğu gibi, Patasanada da bilgelik, belirsizliğin üzerinde yükseliyor.

 
Sayfa Sayısı : 404
Baskı Yılı : 2002
 
Yayınevi : Doğan Kitap
 
 
                                                                                                                                     Sevgilerimle; İdil..
 


 


Hiç yorum yok: