15 Aralık 2013 Pazar

favori saç bakım ürünlerim

Merhabalar..

     Sanıyorum ki blog açtığımdan beri en fazla bahsi geçen konu '' saçlarım ''. Renk değişimleri, boy değişimleri, bakımı filan filan.. Daha eski postlara buradan ve buradan ulaşabilirsiniz :))
     Şimdi gelelim bugüne.. İşte son zamanlarda favorim olan ürünler..


     Malesef bir kaç sene önce -doktorların söylediği kadarıyla- stresten dolayı saç diplerimde seboreik dermatit problemi meydana geldi. Bu sebepten dolayı özellikle şampuan seçimime çok dikkat etmeye çalışıyorum. Eczanemin dermokozmetik bölümünden sorumlu Emine Hanım ve Ezgi Hanım'ın tavsiyeleriyle aldığım ürünlerden bu güne kadar hiçbir memnuniyetsizlik yaşamadım. Aynı şekilde ezbere alışveriş yapmaktansa güvendiğim bloggerların deneyimlerinden de sıkça faydalanıyorum.

     İşte kullandığım sırayla ürünlerim:

 

     1. Oriflame %100 Hindistan Cevizi Yağı İçeren Saç Bakım Yağı : Hindistan cevizi yağı yapı olarak biraz katı ama elinize alır almaz sıcaklığınızla hemen eriyor. Tek problem şişeden çıkarmak oluyor ki o problemi de şöyle çözdüm; kullanmadan bir kaç dakika önce radyatöre yakın bir yere bırakıyorum ve anında eriyor. Kuru saçlarıma uyguladığım yağı biraz sıkıntılı bir insan olduğum için bekletebildiğim kadar bekletiyorum. Hindistan cevizi kokusundan hiç haz etmememe rağmen bu ürünün kokusu beni hiç rahatsız etmedi. Saçımda bıraktığı etki ise görülmeye değer. Röfle mağduru saçlarımı kontrol altına almaya başladım diyebiliriz bu ürünle birlikte.


     2. BIODERMA Node P Shampoo : Son bir, iki aydır sürekli kullandığım bu şampuan beni çok memnun etti diyebilirim. Kuru ve yağlı kepek sorunlu saçlar için kepeğin giderilmesine yardımcı, saçlı deriyi arındıran bu şampuan bu dönemimde sanki benim için üretilmiş gibi. Her banyoda saçlarıma önce bu şampuanı uyguluyorum yaklaşık 5 dak. kadar bekletip arındırıyorum. Saç diplerimdeki kaşıntı problemini fazlasıyla önlediği ve saçlarımı keçeleştirmediği için çok çok sevdim bu şampuanı.


     3. BIODERMA Node Shampoo : Bu şampuanı ise devam şampuanı olarak Node P den sonra kullanıyorum. Sık kullanıma uygun bu şampuan doğal ve patentli DAF kompleksi sayesinde saçlı derinin tolerans eşiğinin yükseltilmesine yardımcı oluyor. Nerdeyse hiç köpürmeyen bu şampuanın garip ama benim çok hoşuma giden bir kokusu var.


     4. ORGANIX Moroccan Argan Krem ve Işıltı Veren Maske : Yazdan beri kullandığım bu ürünü çok seviyorum. Organıx'ın bu zamana kadar kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım. Bu maskeyi de haftada bir yada iki kere olmak üzere şampuanlama işleminden sonra saçlarımın dibinden uçlarına dek uyguluyorum. Yoğun kıvamlı bir ürün olduğu için az miktarda kullanım yeterli oluyor. Yaklaşık 5 dak. bekletip bol su ile duruluyorum. Kokusu biraz erkeksi olsa da rahatsız edici değil.

...
    
     Ayrıca doktorumun yazdığı reçeteyle eczanede özel olarak hazırlattığım bir saç yağım var. Badem yağı içerisine bazı vitamin ampulleri eklenerek yapılıyor fakat kimseyi yanlış yönlendirmek istemediğim için ondan açıkça söz edemiyorum. O bakım yağını da hafta bir kere uyguluyorum ve yaklaşık 2 saat sonra saçlarımı yıkıyorum.

     İşte çok sevdiğim canım saçlarım için bu ara kullandığım ürünler bu şekilde. Memnuniyetle kullandığım bu ürünleri değiştirmek düşüncesinde değilim ama sizlerin tavsiyelerine sonuna kadar açığım. Eee kızlar siz saçlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz??


Sevgilerimle; İdil..



Hiç yorum yok: