6 Ekim 2013 Pazar

dolu dolu cumartesi..

merhabalar..

sanırım okullu olmanın düzenini bünyeme sindirmeye başladım..
keza gezmelere bile başladım..
haftasonları Doğu'nun basketbol antremanları sayesine 8:30 gibi bir saatte uyanık olmanın ne demek olduğunu bile öğrendim..
hafta içi bile rahatım oysa ki okulum hep öğleden sonra olduğu için :))

Doğu'cuğum antremandan gelince hazırlandık ve annemlere gittik..
bugün annemin işyerinden arkadaşları gelecekti ve sevgili kardeşim Ezgi ve ben mutfakta hazır asker olarak gelebilecek her türlü isteğe hizmet için hazır ne nazır olarak konuşlanmıştık..
canım annem sanırım böyle kalabalık misafir ağırladığı günlerde iki kız çocuğu olduğuna sahip olmanın kıymetini daha iyi anlıyordur..

işte gündüz gidilen misafirlik kombinim ve tabii yakışıklı oğluşum..


  
oğluşumun; pantolonu: KOTON , tişörtü: MUDO , gömleği: KANZ



benim ise; elbisem: BATİK , pudra hırkam: KOTON



GÜZEL OĞLUŞUM BENİM YÜZÜN HEP GÜLSÜN..

...

işte marifetli anneciğimin hazırladığı ikramlar..


 güzel annem ve biricik kardeşim Ezgiş

 annem ve ben

bu arada ne dersiniz kızlar kim daha çok anneme benziyor??

...

annemin misafirlerini ağırladıktan sonra Doğu'cuğumu anneannesi ve dedesine bırakıp eve geçtim..
eşim akşam planını yapmıştı bile arkadaşlarımıza gidecektik..
birde eve geldim ki eşim benim tok geleceğimi bildiği için bir güzel karnını doyurmuşş..
ohhh hiç mutfağa uğramadan eşimle biraz günün geride kalan kısmının kritiğini yaptık ve başladım hazırlanmaya..




triko bluzumu 2 sezon önce almıştım ama galiba ona aşığım elim hemen ona gidiyor:))



bu arada gık demeden fotoğraflarımı çeken sevgili eşime teşekkürü bir borç bilirim..
her zaman bu kadar istekli olmuyor da:)) 


pantolonum: LCW , triko bluzum: BATİK , hırkam: BATİK 
çanta ve ayakkabım: yerel bir butik


işte dolu dolu geçen bir cumartesiden bloğumun payına düşenler..


Sevgilerimle; idil..




Hiç yorum yok: