19 Ekim 2013 Cumartesi

'' çalışkan bir blog '' muyum ??

merhabalar..


aa bir baktım birçok arkadaşım bumerang ödüllerinde yarışıyor..
hepsine bol şans dilemekle birlikte, ben niye yarışmıyorum diye düşündüm..
eee herkesin nasibi kendine..

ben kendimi ''en çalışkan blog'' kategorisinde yarışmaya uygun buldum..
tabii taktir sizin.. { kendimi politikacı gibi hissettim :)) }

eğer sizlerde bana destek vermek isteseniz buradan oy verebilirsiniz..

açılan linkte telefon numaranızı isteyen bölüme numaranızı girerseniz sizlere bir doğrulama kodu gönderiyorlar doğrulama kodunu yazıp oy ver butonunu tıklamanız yeterli..

ayrıca telefon numaranız kesinlikle gizli tutuluyor ve herhangi reklam, bilgilendirme v.s. mesajı gönderilmiyor..
ben birkaç arkadaşıma oy verdim bile.. güvenebilirsiniz :))

ayyyy heyecanlandım birden :))

Sevgilerimle; İdil..







Hiç yorum yok: