30 Ekim 2013 Çarşamba

doğa yürüyüşü // bol bol oksijen

merhabalar..

bayramda yaptığımız harika yürüyüşün fotoları hazır..
yer : Balya - Müstecap Köyü

haydi buyrun..

maaile yürüyüşe hazırız..

canlarım Memedim ve Ezgişim..


Babam ve Doğu inceleme - araştırma turlarında..


Özgüş, Ezgiş ve Ben.. Muhteşem üçlü :))




Ailemizin erkekleri yani tüm ''kovalar'' komşunun bahçesinden kestane aşırırlarken :))

Annem annem canım annem..

sözleşsek bu kadar olur herkes grilere börünmüş..

Doğucuuuummm, Kuzumuzzzz..

ve aşık olduğum görüntüler..










Alan Mezarlığı : Müslüman mezarlığı olması dışında tarihiyle ilgili hiçbir şey bilinmiyor.. Garip..





köyde ne kadar çok çeşme varmış, yeni fark ettim..




Küçüklüğümden beri süregelen odun, kütük merakım var :))
kokusu, dokusu, görüntüsü..
hele çıtır çıtır yanarken beni benden alıyor..
seviyorum işte..





ahhh eve tıkılıp şu ders çalıştığım günlerde bu fotoğraflara bakmak bile beni kendime getiriyor..
umarım sizin de ruhunuzu dinlendirmiştir..


Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: