7 Ekim 2013 Pazartesi

bloggerleri buluşturan sorular..

merhabalar..

sevgili Beauty Booop beni mimlemiş.. 
kendisine teşekkür ediyorum  ve hemen sorulara geçiyorum..

Blogunuzun adı: 


Benimle Hersey

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz? 

Balıkesir de yaşıyorum..

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?

hayır daha önce hiç katılmadım..

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydin? 

tabii ki neden olmasın..

Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı? 

iyi organize edilmiş olmalı ve çok kalabalık olmamalı ki insanlar birbirleriyle daha sağlıklı diyaloglar kurabilsinler.. karmaşa olmamalı yani..
dilerim balıkesir'de de böyle bir organizasyon yapılır ben de keyifle katılırım..


eğer cevaplamak isterse ben de sevgili arkadaşlarımı mimliyorum..

leopar delisi - gizem gider
dikiş, moda, tasarım - nebihan akça


Sevgilerimle; İdil..




Hiç yorum yok: