13 Ekim 2013 Pazar

alışverişe devam..

merhabalar..

bu ara alışveriş turları tam gaz devam ediyor..
geçtiğimiz hafta içinde aldığım bir kaç üründen bahsetmek istiyorum..
yaklaşık bir seneden beri saç diplerimdeki egzama problemiyle uğraşıyorum..
o zamandan beri de market şampuanlarının hiçbirini kullanmıyorum..
son kontrolümden sonra ilaçların yanı sıra önerilen şampuan beni o kadar memnun etti ki..

işte BIODERMA NODE P.. 
şanslıydım şampuan kampanyalıydı ve yanında devam şampuanı BIODERMA NODE hediyesiydi..



yaklaşık 2 haftadır kullanmama rağmen bir önceki kullandığım şampuana göre daha çok etkisini gördüm..
en azından şu an tek bir döküntüm kalmadı..
saçlarımı sertleştirmedi..


fiyatını net olarak hatırlayamıyorum ama sanırım 46,00 tl


işte çokk severek kullandığım nemlendiricim oda indirimdeydi..
hemen yedekledim :))
yazısı işte burada..



işte ORIFLAME den aldığım bir kaç ürün..
pure colour mono eye shadow serisinin neredeyse tüm renklerini tamamladım..
renk tonları çok güzel..
sürümü çok kolay rahat dağılıyor ama uçup gitmiyor.. 
tek tek ve küçük olmaları da ayrıca hoşuma gidiyor..
tanesini 6,90 tl aldım..

makyaj bazını ise ilk defa alıyorum dilerim ondan da memnun kalırım..
7,90 tl ye aldım..


işte kış renkleri de makyaj çantamdaki yerini aldı..

ne dersiniz sizce de renkler çok hoşş değil mi??
ayrıca makyaj bazını deneyenleriniz varsa yorumları ve tavsiyeleri bekliyorum..

hoşçakalııınn..

Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: