1 Ekim 2013 Salı

çok mutlu oldum postu :))

merhabalar..
 
beni mutlu eden bir gelişemeden sizleri haberdar etmek istedim..
artık bir dikiş makinam var :))
bu ne zamandır istediğim bir şeydi gecikmiş bir doğum günü hediyesi olarak babamdan aldım :))
 
ve işte dikiş makinemle ilk uygulamalarım..

vintage ceketimin kollarını kısaltarak manşetlerini çıkardım ve ara boy bir kol haline getirdim..
 
 
 
ve yavrukuşum Doğu'ya bir eşofman altı diktim..
 
 
evdeki eşofmanlarının birini kalıp olarak kullandım kestim ve diktim..
 
 
ne dersiniz dikiş hakkında hiçbir bilgisi olmayan birine göre hiçte fena değilim değil mi?
ama dikiş bloğu olan arkadaşlarıma teşekkür etmek isterim taktikleri bloglarından alıyorum..
 
evettt kızlar artık dikiş olayında ben de varım bakalım başımıza neler gelecek :)) 
yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum..
hepinizi kocaman öpüyorum..
 
 
Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: