8 Ocak 2013 Salı

aaa kar yağmış..

 veee evet yılın ilk karı işte yağdı..


          beni uyku tutmamış bilgisayarın başında oyalanırken dışarıdan gelen seslerle irkildim.. eee tabi gecenin bu saatinde sakin olur buralar.. doğruldum camdan dışarı baktım oda neee kar yağmışş..


          kartopu oynamayı özleyenler sabaha kadar dayanamamaktan mı yoksa karın keyfini bu sakinlikte kendi başlarına çıkarmak istediklerinden midir bilmem sokaklardalar.. hatta bisiklete binenler bile var ışıklı ışıklı çok güzel görünüyorlar.. benim bile içim kıpırdanmadı dersem yalan olur pek severim deli işi şeyleri :))
          galiba önceden kar yağdı mı daha çok hoşuma giderdi.. dışarıya çıkmak, kartopu oynamak, kardan adam yapmak, kar üstünde yamaçlardan kaymak ne eğlence ne eğlence.. şu an ise aklımda: yarına kadar kar çok artar mı? ezgi'şim okula rahatça gidebilir mi? doğu'cuğum tam iyileşmeye başlarken kartopu oynama derdine tekrar hasta olu mu? soruları dönüp duruyor.. sanırım yapabileceğim tek şey önlem aldıktan sonra her şeyi gidişatına bırakmak.. neyse ben biraz daha kartopu oynayanları izleyeyim, bu saatte yapabileceğim en keyifli iş bu herhalde..
          iyi geceler...

Hiç yorum yok: