21 Temmuz 2013 Pazar

mutfaktan : kış hazırlıkları başlasın \\ haydi vişneler dolaba :))

merhabalar..
 
geçen postumda da belirtmiştim çok yorgunum :(
annemin yeni evinin işlerini bitirdik sonunda..
ben de kış hazırlıklarına geri döndüm..
 
vişnelerimi güzelce ayıklayıp yıkadım..
tabii Ezgi' ciğimin yardımlarını da es geçemeyeceğim.. duyarsa canıma okur :))
sularının iyice akıp kurumaları için delikli içerisine koydum..
 

 
biraz bekleyip kuruduklarına emin olduktan sonra bir kap yardımıyla eşit olarak pay ettim..
yaklaşık bir kaynatmalık şeklinde ayarladım..
 
 
 
içlerinde hava kalmayacak şekilde vişneleri yerleştirdim..
poşetlerin ağzını düğümledim..
ve işte vişnelerim buzluğa girmeye hazırlar..

 
kış gelince nohutu, fasulyeyi, börülceyi pişirdim pilavı da yaptım mı
ooohhh bir de yanında komposto daha ne isterim ki :))
 
herkese afiyet olsun..
 
 
                                                                                                                                            Sevgiler; İdil..
 

Hiç yorum yok: