7 Temmuz 2013 Pazar

mutfaktan : eeenn kolay un kurabiyesi

merhaba kızlar..
 
evet en kolay un kurabiyesi sırrımı açıklıyorum size..
pardon ciciannemin sırrını mı demeliyim acaba??
çünkü bu tarifi ciciannemden öğrendim :)
 
gerçekten şanslı olduğumu düşünüyorum
yetiştiğim, büyüdüğüm dönemde yanımda olan tüm bayanlar
mutfak konusunda fazlasıyla beceriklidirler..
 
işte duyunca inanamayacağınız malzemelerimiz :
 
1 çay bardağı sıvıyağ
1 fincan pudra şekeri
alabildiğince un
dilerseniz hamuruna bir miktar susam ekleyebilirsiniz
 
hepsi bu kadar :))
 
 
ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp üzerlerine de attım bir çizik :)
170 derece de altları hafif pembeleşinceye kadar pişirdim.
 
 
üzerlerine bol bol pudra şekeri..

 
fotoğraflarını çekerken dayanamayıp ısırdığım kurabiye ♥

 
mutlaka deneyin derim..
çok gevrek ve kolay kolay bayatlamayan bir kurabiye..
çat kapı gelen misafirler yada çayın yanında midesi kıyılan kocalar için pratik bir ikram :)
 
herkese afiyet olsun..
sevgiler..
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: