6 Temmuz 2013 Cumartesi

D.I.Y. # 14 vazgeçilmez puantiyeler

merhaba kızlar..
 
hafta içinde yine Ezgi'yle boş durmadık.
hazır onunda sınavları bitmişken kendimizi ♥ kendin yap projeleriyle ♥ buluşturduk.
çok keyifli ve trend olacak ürünlerle karşınızdayız.
 
işte buydun..
öncelikle kendim için diktiğim clutch çanta.
annemim eski eteği sağolsun :)
 





 
söylemeliyim ki hepsini elimle diktim.
evet biraz oyalayıcı oldu ama sonuç için değer..

 
çantanın puantiyelerini ise akrilik beyaz boyayla gümüş rengi simi karıştırarak yaptım.
 
ve işte Ezgi'nin jeanı..
 

 
ben sabunla yerleri belirledim.
Ezgi de akrilik boya ile izleri belirginleştirdi.
fakat bu sefer boyaya sim karıştırmadık.



 
işte kullandığımız malzemeler sadece bu kadar.



 
evet kızlar yorumlarınızı bekliyorum..
nasıl olmuş yeni çalışmalarımız??


Hiç yorum yok: