1 Aralık 2015 Salı

LR HEALTY&BEAUTY ÜRÜNLERİ


Merhabalar..

Bugün sizlere Balıkesir Blogger Buluşmamınzın sponsorlarından olan LR Healty&Beauty markasından bahsedeceğim..

LR markası ve ürünleri ile buluşmamızı düzenleyen Sevgili Simge ( bakimliginepig )
sayesinde tanıştım..
Facebook sayfasını incelemek için böyle buyrun..
LR markası doğal içeriği ile öne çıkıyor. Özellikle paraben içermeyişi çok güzel.
Marka ayrıca ürünlerini hayvanlar üzerinde de test etmeyerek bizlerin içlerini rahatlatıyor..

İlk olarak LR Racine yüz temizleme köpüğü ve toniğinden bahsedelim..




Yaklaşık bir aydır günlük rutinimde kullanıyorum köpük ve toniği..
Mutlu hissetmemi sağlayan ferah kokuları var öncelikle.
Makyaj çıkarma konusunda bir iddası yok köpüğün ki zira çıkarmıyorda :)
Ben öncesinde bir misel su ile makyajımı çıkarıyorum daha
sonrasında köpük ile yıkıyorum yüzümü..
Kesinlikle temiz hissetmemi sağlıyor.
Daha sonrasında ise pamuk yardımıyla yüzüme tonik uyguluyorum..
Toniğin yüzümde oluşturduğu pamuksu his cildimi nemlendirmeye
 harika bir şekilde hazırlıyor..
İki üründe kesinlikle herhangi bir kızarıklık, alerji durumu oluşturmadı bende..
Memnuniyetle kullanmaya devam ediyorum :)


LR markasının diğer ürünleri Aloe Vera içerikli olanları..
Bize denememiz için gönderdikleri ürünleri Emergency Sprey, Roll-on, Soft Skin Cream..


Soft Skin Cream %35 aloe vera içeriyor yıkama ve tonikleme işleminden sonra
uyguluyorum yüzüme.
Kesinlikle üçlü olarak süper uyum oluşturdular..
Bu üründe de tabii ki hiçbir alerjik reaksiyon ile karşılaşmadım..

Roll-on ise banyo sonrası uyguladığım bir ürün %15 aloe vera içeriyor..
Koltuk altı kararmalarını önleyen bir ürün olduğu hakkında
bilgilendirildik ama ben böyle bir sorun yaşamadığım için ne kadar etkili
olduğu konusunda yorum yapamıyorum..
Onun dışında koltuk altlarını pamuk gibi yapan her zaman tercih edebileceğim bir ürün..

Emergency Sprey %83 aloe vera içeriyor..
Ayrıca içeriğinde calendula, papatya, civan perçemi, ada çayı, zencefil ve çarkıfelek gibi doğal
şifalı bitkiler bulunuyor..
Anti bakteriyel özelliği ile öne çıkıyor ürün.
Serinletici, dinlendirici ve tahrişi azaltıcı özellikleri var..
Egzema konusunda iyileştirici etkisini duyduğum için ben genel olarak saç diplerim de
kullandım etkisini özellikle kaşıntısını ve kızarıklığını geçirme faydasını gördüm..
Ayrıca böcek sokmaları, küçük sıyrıklar, burkulmalar ve güneş yanığı gibi
durumlarda da iyileştirici etkisi bulunuyor.
Yani biz annelerin kesinlikle yanından ayırmak istemeyeceği bir ürün..

LR ürünleri denediğim kadarıyla beni memnun eden ve kesinlikle
tavsiye edebileceğim ürünler..

Sevgilerimle..


Hiç yorum yok: