1 Nisan 2014 Salı

MİM // sevdiğimiz blogları tanıtalım ve kaynaşalım

merhabalar kızzlarr..

bir süredir bloğa hiç elim ermiyor haklısınız bu hiç iyi değil..
bende kendimi marifetli sanırdım..
meğer ne zormuş hem anne, hem ev hanımı, hem de öğrenci olmak..
çalıştığım dönemde bu kadar yorulmazdım..
artık yaştan mıdır beni böyle yapan okul mu bilemiyorum..

...

sevgili arkadaşım Beauty Booop 'un beni mimlemesini fırsat bilerek 
bloğa hızlı bir dönüş yapıyorum.. Kesinlikle bloğunu incelemenizi, saç boyama ve farklı uygulamalarınızı görmenizi tavsiye ediyorum..


ayrıca sosyal medya hesaplarını keyifle takip ettiğim blogger arkadaşım
  Merve (Bir Dilim Limon) 


hazırlamış bu mimi canım canım seni de öpüyorum.. Ayrıca bloğa gidip Pin Up Girl Saçı ve Makyajını görmenizi şiddetle tavsiye ediyorum:))

...

öncelikle arkadaşlarımı birbirinden ayırmak gerçekten çok zor lütfen burada olmayanlar bana kırılmasın takip ettiğim blogların hepsi benim için değerli..




Sevgili Ofissstyle Serap'cığım blog yazmaya başladıktan çok sonra tanıdığım ama kısa zamanda çokk sevdiğim arkadaşım.. Sanırım aklımız aynı şekilde çalıştığı için ona kısa zamanda kanım kaynadı.. Hayatına ve zevklerine dair birçok şeyi, şık ofis kombinlerini bloğunda bulabilirsiniz..


Sevgili Melislicious Melis'ciğim gerek bloğunu gerek instagram hesabını keyifle takip ettiğim bir arkadaşım.. Kalbinin güzelliğinin yüzüne vurduğu bir güzellik o.. Stil önerilerini, şık kombinlerini ve ''bunu da mı sen yaptın?'' dedirtecek güzellikte ki diy önerilerini bloğunda bulabilirsiniz..


Sevgili Kedimin Hobi Defteri Özlem Ablacığım harika bir insan öncelikle bunu söylemeliyim.. Kendine özgü tarzı, okuduğu kitapları, gezdiği yerleri, el işlerini, can arkadaşları kedisi Mestan ve köpeği Otis'in eğlenceli hallerini bloğunda bulabilirsiniz..


Sevgili Darkolivee İzlem'ciğim yavrumdur, kuzumdur.. Çılgın zayıflama hikayesini, hayatından renkli kareleri,ısırmalık oğluşu Ege'yi ve tüm sıcaklığı, pozitifliği ile onu bloğunda bulabilirsiniz..


...

Ben de sizleri mimliyorum kızlar.. Cevaplarınızı merakla bekliyorum..
Aslında daha yazıp yazabileceğim dünya kadar blog var.. Ama şimdilik sadece bu kadar..
Hepinizi çokk seviyorum kızlar..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: