15 Nisan 2014 Salı

Fotoğraflarla ben #instadaily



Merhabalar..

Sanırım iş dijitale bağlanınca en çok yaptığımız şey fotoğraf çekmek oldu.. Önce dijital fotoğraf makinaları, cep telefonları, şimdi ise malum selfie lerin kahramanı ön kameralar.. 
Durum bende de farklı değil hani.. Fotoğraf çekmeyi, çektirmeyi seviyorum..

Kendi fotoğraflarım, yavrukuzum Doğu'nun fotoğrafları, Aşkoş'umun fotoğrafları, elişlerim, yemeklerim, gezdiklerim derken her anımız fotoğraf aslında :))

Haa bazen evdekileri delirtebiliyorum..
''Hadi bir tane daha.'' ''Dur bakayım bu olmamış.'' ''Ayy şöyle mi çekseydik acaba.'' 
en çok kurduğum cümleler :))

İşte en sevdiklerimden birkaç kare..





 saçlarımı sarı kullanmaya başladığımdan beri maviyi pek yakıştırır oldum kendime :))


aşşşşkk <3 <3 <3

 evet!! ben bir blogger-ım..

 canlarım benim..

 bu bir kantin selfie-sidir :))

 anneciğimin bilmem kaç senelik kadife gömleği.. Vintage sevilir..

 bahar geldiyse o zaman pembe rujlar meydana çıkabilir..

  sabah ki soğuk ve kapalı havanın öğle vakti bana attığı kazık.. piştim o gün :))

 yavrukuzum benim.. arkadaşının hediyesi kot gömleğiyle aşk yaşıyor bu ara..

biz kızı istedik, aldık selfie-si :))

 bu da ''işte öylesine''nin selfie-si :D




 Fotoğraf çekmeyi ve çektirmeyi bu kadar seven bana instagram hesabımdan da ulaşabilirsiniz..

 instagram hesabım için TIK TIK..



Sevgilerimle; İdil..




Hiç yorum yok: