29 Nisan 2014 Salı

23 nisan :)) bu özel gün ve ailemiz...


merhabalarr..


bu yazıyı yazmakta geç kaldım aslında biliyorum..
affedin beni :))

daha güzel bir gün olabilir mi??
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
Atatürk'ümüzün kıymetini bir an daha anlayabileceğimiz çok özel bir armağan bu gün çocuklara..
çocukluğumda da çok mutlu olur heyecanlanırdım..
büyüdüm hala 23 Nisan'ın heyecanını duyuyorum içimde..
Doğu'yla birlikte bende tekrar çocuk oluyorum..
sanırım bunu da hiçbir zaman yitirmek istemiyorum..

23 Nisan sabahı saat 07:00 civarı 
Doğu'nun yatağının üstüne oturmuş --ANNE ANNEE!! diye bağırmalarıyla uyandım..
fırladım yatağımdan koştum odasına can havliyle..
demez mi bana --ANNE BEN İZCİLİK KIYAFETLERİMİ GİYEYİM Mİ?? diye..
ne diyeceğimi bilemedim okuldaki programları saat 11:00 deydi..
biraz yatakta oyalanıp kalktık, kahvaltımızı yaptık ve güne hazırdık :))


sonunda izci kıyafetlerine kavuşan oğluşum şiirini okudu..








çocukları izlerken duygulanmamak mümkün değildi..


hepsiyle ayrı ayrı gurur duydum..


Doğu'cuğum öğretmeni ve en yakın arkadaşı Ekin ile..



tabii ben de 23 Nisan hediyemi aldım.. en sevdiğim pamuk şekeri :))


..........

okuldaki programı bitirip apar topar eve geldik ve günün ikinci yarısı için hazırlanmaya başladık..
sırada program : sevdiğimiz dostlarımızla piknik :))


Doğu'cuğum havalar ısındığı ve şortları ile buluştuğu için çok mutlu :))


doğa da yeşille buluşmak kadar huzur verici başka bir şey olamaz..


benim canım, güzel ailem..


işte dolu dolu geçen bir bayram günü..

umarım 23 Nisan sizler için de bayram coşkusuyla geçmiştir..



Sevgilerimle; İdil..





Hiç yorum yok: