22 Nisan 2014 Salı

d.ı.y. # 30 ilk bluzumu diktim :))


merhabalaaaarr canlarımm..

iki hafta önce cumartesi pazarına gittim..
meşhurdur burada cumartesi pazarının parça kumaşçıları..
ben de başladım hemen aranmaya kendime uygun ne bulurum diye..
açıkçası terzilik işinde çok acemi olduğum için çok paralar verip kumaş almaya da kıyamıyorum..
yani cumartesi pazarı tam benlik :))

birkaç parça kumaş aldım ve hemen bir tanesini dikmeye koyuldum..
öncelikle incecik, tiril tiril bu pamuklu kumaşı seçtim..
evde var olan ve rahatlığıyla giymeyi çok sevdiğim bir bluzumu kalıp olarak kullandım..


kestim, biçtim sonra başladım birleştirmeye :))







1 TL ye kumaş aldım, 1 saatte diktim..
bu işte kendimi geliştirmem şart, insan kendi diktiği şeyleri giyince motivasyonu artıyor..

işte bluzunu dikmiş, giymiş, oğluşunu okuldan almaya giden anne oldum :))






umarım bu acemi terzinin bluzunu beğenmişsinizdir..
yorumlarınızı merakla bekliyorum..


Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: