24 Nisan 2014 Perşembe

loreal elseve üç etkili rahatlatıcı yıkama jeli


merhabalarr..

sizlere rastgele tanıştığım ama çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim..

bu ürünü kardeşim almış kendisine..
fakat o dönemde başka bir sebepten mi yoksa yıkama jelinden mi kaynaklı 
olduğunu anlayamadığı bir pullanma problemi oldu..
velhasılı o kullanmak istemeyince yıkama jeli bana kalmış oldu..

kullanmaya başladığım andan itibaren problem yaşamadım..
ne kızarıklık ne kaşıntı nede pullanma oldu..
cildimi çok güzel temizliyor..
kremsi yapısı cilde uygulamayı kolaylaştırıyor..
arındırdıktan sonra ise herhangi bir gerilme hissi yaratmıyor..
parfüm ve sabun da içermiyor..
günlük kullanım için ideal..






bu ürünü birkaç hafta önce bitirdim..
şu an ise daha önceden almış olduğum bir ürünü kullanıyorum..
ondan da memnunum şimdilik ileri de onun yazısını da hazırlarım :))
elimdeki ürün bitince tekrar loreal alır mıyım??  -- herhalde alırım..
arada bir ürün değiştirmeyi de seviyorum hepsinin farklı bir etkisi var sonuçta..
ama mümkün olduğunca güvendiğim ürünler seçmeye özen gösteriyorum..

peki sizler hangi yıkama jellerini tercih ediyorsunuz??


Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: