15 Nisan 2013 Pazartesi

zor günler..

     bir süredir bloğumla hiç ilgilenemiyorum.. nedenine gelince..
geçtiğim pazar günü anneannem ve dedem hem rutin check-up larını yaptırmak, hem de
Doğu'yu görmek için bize gelmişlerdi..
bizde pazartesi gününden başlayarak tüm tetkiklerimizi yaptırmaya başladık..
salı, çarşamba, perşembe derken tüm haftayı doktorlarda geçirdik.. fakat perşembe
günü aldığımız haber bizi bir hayli üzdü :( anneannemin safra kesesinde bir kitle görüldü
ve ameliyatla bir an önce çıkarılması
gerektiği söylendi..
ne olduğumuzu bile anlamadan bir anda hastane yatış işlemleri, ameliyat hazırlıkları içerisinde bulduk kendimizi.. cuma günü de anneanneciğim ameliyat oldu..
haftasonu malum hastane de geçti.. evde Doğu, dedem ve eşim, hastanede anneannem arada
kaç kere gidip geldiğimi ben bile bilmiyorum..
bugün sabah ise taburcu olduk ve şu an anneanneciğim karşımda duruyor.. şükürler olsun ki sağlığı yerinde umarım bundan sonra ki iyileşme sürecini de hızlıca tamamlar..
benim annem çalışan bir bayan olduğu için beni anneannem büyüttü..
benim gönlüm de bir annem de anneanneciğim..
 hayatımda bu denli kıymet verdiğim bir insanın sağlık sorunu yaşaması
beni allak bullak etti..
ne var ki atlattık şükürler olsun, binlerce kez şükürler olsun ki atlattık..
bu yazıyı okuyanlar lütfen hem anneannem hem de tüm şifa bekleyen hastalar için
dualarını eksik etmesinler..

1 yorum:

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun umarım her şey daha iyi olur...