6 Nisan 2013 Cumartesi

keyifli bir cumartesi..

     çalışma hayatıma bu sene oğlum okula başlayacağı için ara vermiştim tümüyle Doğu'yla ilgilenmek için..
malum 1. sınıf..
okula alışma, öğretmene alışma, arkadaşlara alışma, ödev yapma :))
     gerçi Doğu 3 yıl boyunca kreşe gittiği için bir takım alışkanlıkları zaten edinmişti..
çok yormadı beni küçük kuzum..
     bugün de okulumuzun düzenlediği bir eğlence vardı.. şöyle annelere yorgunluk attıracak türden..
    tabii ben de giyindim, süslendim ve eğlendim...
 
 
saçlarımı nar çiçeğim, biciikk kardeşim Ezgi'şim yaptı.. bide elini yaktı :S
 
 
tabii bu fotoğrafları ben eğlenceden dönünce çektiğimiz için saçım başım
biraz dağılmış vaziyette..
hatta rujumu bile fotoğraflar için Ezgiş tazeletti :))
 
 
vee her zaman ki gibi kıyafetlerim BATİK..
ayakkabı ve çantamı geçen senelerde bir mağazadan almıştım.. herhangi bir markaya
mensup değil kendileri..
 
ben kendimi güzel hissettiğim, keyifli bir gün geçirdim..
umarım sizde beğenmişsinizdir beni :))
 
 
 

Hiç yorum yok: