26 Nisan 2013 Cuma

ben bugün neler mi aldım??

     ne zamandır çıkıp şöyle bir dolanmıyordum çarşı, pazar :)
bugün öğleden sonra havanında güneşli olmasını fırsat bilip attım kendimi sokaklara..
birkaç da küçük alışveriş yaptım..
neler mi aldım??
 
 
ben  ''ÇORAP'' almaya bayılırım..
ama penti'nin çoraplarına ayrı bir bayılırım..
 
 PENTİ 51 SAHRA : her pantolonumla kullanabildiğim müthiş bir kurtarıcı..
 
PENTİ 136 MARİN : görür görmez tereddütsüz aldım.. çokk cici..
 
patik çoraplarım ise yumuşacık..
pilates seanslarında ayakkabı giymediğim için bu çoraplar spor salonu için çokk şık olacak..
 
 
ESSENCE COLOUR & GO 25 GLİSTEN UP! : pırıl pırıl bir oje tam da baharlık..
tırnağımda 2 kat sürülü.. böyle de kullanılabilir ama galiba ben bir
dahaki sefere farklı renk mat bir renk oje ile altını dolduracağım..
 
ESSENCE XXXL SHİNE 17 FABULOUS FUCHSIA : ben normalde
fırçalı likit rujları çok fazla tercih etmem yapış yapış dokuları
beni çok irite ediyor açıkçası..
ama bu rujun pırıltılarını görünce almadan edemedim..
iyi ki de almışım dudağım ki varlığı beni hiç rahatsız etmedi..
çok hafif verdiği pembelikte fresh görünüyor..
 
bir de bol bol takı malzemesi aldım kendime.. önümüzde ki günlerde hayata geçtiğinde takı projelerimin postunu da hazırlarım.. hadi bana kolay gelsin:))

Hiç yorum yok: