5 Nisan 2013 Cuma

D.I.Y.# 6 uzun mu kısa mı??

     çok eğlenerek yaptığım bir projeyle karşınızdayım.. uzun süre önce aldığım bir gömleğin kollarından kurtuldum bugün :))
     zaten oldum olası gömlek giymeyi sevmem ne okul hayatı ne de iş hayatı beni buna alıştıramadı.. omuzlarım biraz geniş olduğu için hiç rahat edemiyorum gömlekle.. buna rağmen nasıl yapıyorsam gömlek alıp koyuyorum dolaba :))
     işte bugün o varlığını benim bile unuttuğum gömleğim geçti elime.. ''hımmm'' dedim.. ben bunu bir ele alayım..
 
ve işte sonuç..
 
 
işte bu gömleğimizin ilk hali..
 
 
iş yaparken keyif yapmayı da unutmadım tabii :))      - MAGNUM PINK -
 
 
öncelikle gömleğimin dikiş yerlerinden kollarını çıkardım..
 
 
kenarlarını içine kıvırarak diktim..
 


kenarlarını komple diktikten sonra kol ağızları biraz potluk yaptı..
bende ara ara küçük pensler attım..

veeee sonuç..


ilk aşama buydu.. sanıyorum yakın zamanda bu gömleğin boyuyla da oynayabilirim :))

ne dersiniz güzel olmuş mu??

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gömlek kendine gelmiş sanki :) cidden çok güzel olmuş ayrıca hakim yaka olunca ayrı bi havası olmuş, benim fikrime göre uzun kalması şekil itibariyle daha hoş durur bence, tabii her bakış açısı kişiye göre değişebilir.. Bazen bende atmaya kıyamadığım eskiyen kot pantolonları kesip yeniden kullanılabilir hale getirebiliyorum.. ya da aynı sizin gibi vb. şeylerde oynama yapabiliyorum,, bi nevi kendi görsel düşüncenin özgürlüğü gibi :) güzel günlerinizde giymeniz dileğiyle.. blogunuzuda çok beğendim.. Sevgiyle kalmanız dileğiyle..

Unknown dedi ki...

öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.. bir şeyleri atmak hiç bana göre değil.. hatta evim kullanmadığım ama gözden de çıkaramadığım için değerlendirilmek üzere bir kenarda bekleyen eşyalarla dolu.. eeee değerlendirmek her zaman iyidir :)) sevgiler..