22 Nisan 2013 Pazartesi

D.I.Y. # 8 bir bileklik daha..

     malum havalar ısındıkça bilekler daha bir çıkıyor meydana..
bu durumda ne yapmak lazım??
o bilekleri doldurmak lazım :)
dün akşam üstü biraz kestireyim diye uzanıp, daha sonra kafayı kaldıramayınca ben..
gece de felfecir okuyan gözlerle can sıkıntısından
aldım malzeme sandığımı geçtim başına..
bakın neler oldu??
 
 
boncuk, zincir ne varsa başladım birleştirmeye..
 
 
el bileklerim kalın olduğu için bilekliklerimi
ya kalın seçiyorum yada bir kaç bilekliği bir arada
kullanmayı tercih ediyorum..
 
 
umarım beğenirsiniz..
görüşlerinizi yazın lütfen bu beni mutlu eder :))

3 yorum:

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize sağlık....

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim :))

kendinin ruh doktoru dedi ki...

cok cici:) çekilişim var beklerim