11 Ocak 2014 Cumartesi

mim // kazak havası



merhabalar..

Sevgili Gizem nam-ı diğer LEOPER DELİSİ beni mimlemiş..
çok keyifli bir bloğu var bu arada göz atmanızı tavsiye ederim..
biz Gizem'le aynı şehirde yaşıyor hatta aynı okulda okuyoruz ama bir 
türlü yüzyüze görüşmek nasip olmadı..

neyse geçelim sorularına acele ediyorum çünkü mim konusu çok hoşuma gitti :))
Gizem'ciğime teşekkür ediyorum..


1 - Kış deyince aklına ilk ne geliyor?
hemen soğuk geliyor, kar geliyor ve ben çok üşüyen bir insan olarak bu durumdan pek hoşlanmıyorum..
sanırım tam bir bahar insanıyım.. ne soğuk ne sıcak :))

2 - Favori kış aksesuarın nedir?

tabisii boyunluklar.. geçenlerde boyunluklarımla ilgili bir post hazırlamıştım.. 
dilerseniz buradan bakabilirsiniz..

3 - Kahve mi, çay mı, sahlep mi?
yaz kış hiç farketmez gelen çayı geri çevirmem :))

4 - Favori kış mumun?
mum merakım yoktur aslında ama bu ara, suda yüzen mumlar cezbetmiyor değil beni..

5 - Kırmızı ruj mu, eyeliner mı?
kesinlikle kırmızı rujjj.. 
Eyeliner sürmeyi beceremeyen bir insan olarak anca göz kalemleriyle çakma eyeliner havası yaratabiliyorum :))

6 - En sevdiğin kırmızı ruj?


işte favori kırmızılarım : soldaki oriflame pure colour - bright red
sağdaki ise oriflame beauty wonder colour - daring red

7 - En sevdiğin kazak?



en sevdiğim Batikten aldığım önü triko arkası saten kazağım..
söylemesi ayıp bu rengi kendime yakıştırıyorum :))


8 - En son aldığın kazak?



son kazağımı yılbaşı indiriminde Boyner'den aldım..
malum Balıkesir soğuk memleket..

9 - Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş?

küçükken oturduğumuz apartmanda kar yağdığı zamanlarda akşam karanlığında küçük büyük herkes sitenin bahçesine kartopu oynamaya çıkardık.. çok keyifli olurdu.. o günleri özlüyorum.. 
güzel bir çocukluktu benimkisi..

10 - Favori kış ojen?



sırasıyla Betty Boop onyx 12, caramel latte 08, sour cherry 11
gratis indiriminden rasgele aldığım bu ojeleri çok sevdim..
çok kolay kuruyor, sürümü kolay, opaklığı güzel tek kötü olan şey galiba ağır kokusu..

11 - Kısa bot mu, uzun bot mu?

ikisini de seviyorum.. tayt ve elbise giydiğimde uzun, pantolon altında kısa tercih ediyorum..

12 - Favori kış parfümün?

son aylarda favorim Viktor & Rolf'un flowerbomb kokusu..
migrenli bir insan olarak hiç başımı ağrıtmadı diyebilirim..
migren problemi olanlar bilir bazı kokular ağrıyı tetikleyebiliyor..

13 - Favori kış makyaj ürünün?


tabii ki Flormar Pretty Compact blush on 115..
o kadar beyaz tenliyim ki allık olmadığında soğukta ceset gibi görünüyorum :))

14 - Favori kış cilt bakım ürünün?


La Roche - Posay hydreane legere yıllardır değiştirmeden kullandığım nemlendiricim..
bu sene yanına bir de arkadaş edindim, 
Oriflame Optimals oxygen boost cream ondan da çok memnun kaldım..

15 - kış mı, yaz mı?

tam ortası.. yani ben bahar insanıyım..
ılık havayı, rahatça nefes alabilmeyi seviyorum..


cevaplarken çokk keyif aldığım bu mimi eğer yapmak isterlerse

Sevgili Gülay Ablam   http://gulaycansever.blogspot.com/
Sevgili Özlem Ablam   http://kediminhobidefteri.blogspot.com/
Sevgili Serap'cığım   http://ofissstyle.blogspot.com/

sizlere gönderiyorum..

ve hepinizi öpüyorum..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: