4 Ocak 2014 Cumartesi

2013'ün bıraktığı en güzel günlerden biri


merhabalar..

duyar duymaz çok büyük heyecana kapıldım ve o günün gelmesini bekledim..
sınavım geç başladı geç bitti olsun dedim..
beni almaya gelecek olan babamın toplantısı çıktı olsun dedim..
Doğu'nun yanımda olmasını çok önemsediğim için o kısacık zamanda onu evden almaya gittim..
koştum koştum ve yetiştim..
işte sonuç..
azmin zaferi..

karşımda Ahmet Ümit..
kitaplarını büyük bir heyecan ile okuduğum..
tv programlarında söyleşilerini keyifle dinlediğim..
kıymet bilirliğine, alçak gönüllüğüne hayran kaldığım insan..








Ahmet Ümit ile tanışma fırsatı yakalamak, kitaplarımızı imzalatmak 2013'ün bana verdiği 
yeni yıl hediyesiydi..
Doğu tüm şaşkınlığıyla '' Anne ünlü biriyle tanıştım.'' dese de ilerleyen zamanda hafızasında 
ne kadar kıymetli bir hatıra kaldığını daha iyi anlayacak..
şimdi Ahmet Ümit'in son kitabı olan Beyoğlu'nun En Güzel Abisi'ni bir an önce okumak için 
şu finallerimin bitmesini bekliyorum..
mazallah bir başlasam ders çalışamam valla :))

2014 yılı da dilerim güzel hatıralar biriktirdiğimiz bir yıl olsun..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: