5 Ocak 2014 Pazar

d.ı.y. # 26 boyunluklar, şallar hepsi el örgüsü bunlar..



merhaba kızzlarr..

geçenlerde Sevgili Beauty Booop instagram hesabımdaki boyunluklarımı beğenmişti..
bende kendisine fikir vermek için diğer boyunluklarımı da fotoğrafladım..
belki sizlerinde işine yarar..


hadi bakalım..










bunlar evimizin unisex boyunlukları eşim, oğlum, ben kim denk gelirse birini alıp çıkıyoruz..
hepsi selanik örgüsüyle örüldü, boru biçiminde dikildi ve uç uca eklendi..










bunlar tığ işi boyunluklarım.. akrilik ince iplerle örüldü.. kırmızı olan örümcek modeli, diğer ikisi ise zincir işi.. uçlarına ise hareket katması için saçak yaptım.. bunları daha çok baharda kot montlarım ve keten trençkotlarım içerisinde kullanıyorum.. basic bir tişört ile çok şık duruyor..






işte üçgen biçiminde yine tığ işi şal-boyunluklarım.. bunları normal şallara göre daha küçük ördüm.. bu şekilde kabanlarımın içine bağlıyorum yakamın açık kaldığı durumlarda kurtarıcı oluyor..




bu boyunluğumun ipini çok severek almıştım.. kimi yeri ince kimi yeri ise kalın..
kalın şişlere takıp rasgele dümdüz örülmüş bir parça istediğim gibi doluyorum boynuma..
sıcacık ısıtıyor..






bu boyunluklarımı ise yine kalın şişlerle alt kısmından başlayıp her sırada arttırarak ördüm.. yine biraz şalımsı bir model.. boynunuzdan çıkarıp sırtınıza da alabilirsiniz.. bir şeyin birden çok amaçla kullanılmasını çok seviyorum..









ve işte en kullanışlı boyunluklarım.. ister boynunuzda kullanın ister başınızı, kulaklarınızı korumada.. lastik örgüyle yani bir düz bir ters şeklinde örüldü.. lacivert olanına ise anneciğim birer burgu koymuş..




ve son olarak kendime ördüğüm eldivenlerim :)) hem de kurdela süslü..


dilerim beğenmişsinizdir..


Sevgilerimle; İdil..








Hiç yorum yok: