6 Ocak 2014 Pazartesi

my blog's birthday /// happy happy happy day



merhaba kızzlar..

evet evet bugün bloğumun 1. yaş günü :))
aslında sabah yazmak isterdim bu yazıyı ama anca oturabildim bilgisayarın başına..
geçen sene aylak zamanlarımda takip ettiğim bloglardan ilham ve cesaret alarak 
başladım bu yolculuğa..
şimdi bakıyorum da ne güzel birşey yapmışım..
paylaştıkça artar diyorlar ya doğru işte.. 
mutfağımdan, gardrobumdan, kitaplarımdan, elişlerimden birçok şey paylaştım sizinle..
övgülerinizle gururlandım, yergilerinizle eksiklerimi görme fırsatı elde ettim..
samimi oldum ve karşımdaki herkesin sonsuz samimiyetine inandım..




her sabah uyandığımda Türkiye'nin dört bir yanından bana '' günaydın '' diyen 
arkadaşlarım var artık..
ki komşu komşuya iyi dileklerini sunmadığı bu günlerde ne kadar da kıymetli 
böyle arkadaşlara sahip olmak..

bugün ise bu postu bloğumun takipçisi olan yada şöyle bir uğrayıp gözü değen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunmak için yazıyorum..
tabii aynı zamanda instagram ve twitter da beni yanlız bırakmayan arkadaşlarım için..




o zaman kutlamalar başlasın..
ama azzz sonra :))
biliyorsunuz şu an final haftam ve oldukça yoğun geçiyor..




sömestre tatilimde bir çekiliş ile kutlamaları renklendirmek istiyorum..
hatta gönlümden geçen iki arkadaşıma hediye vermek..
dilerim işler gönlümce ilerler :))

şimdilik bana müsaade kızzlar..
çünkü yarın yine bir sınavım var :(


sizleri seviyoruummm hem de çookk..
varlığınız sayesinde varlığım daha bir kıymetli oluyor..
kendinize iyi bakın..



Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: