1 Ocak 2014 Çarşamba

yılbaşı gecemiz << hoşgeldin 2014 >>


merhabalar..

görsel netten alıntıdır

güzel geçen bir yılbaşı akşamından sonra burnumu çeke çeke yazıyorum bu postu..
hayy Allah'ım nereden geldiyse şu nezle şimdi..

bu yılbaşı yine gelenek olarak tüm aile bireyleriyle bir aradaydık..
tam bir aile bağımlısı olarak ben herkesin yanımda olduğu zamanları çok seviyorum..


işte yılbaşı akşamımızdan birkaç kare..


evde de olsak şıklıktan taviz vermek yok :))


baba-oğul tek dertleri pes oynamak :)) 

ikramlarımızda herkesin emeği var.. hele Özgüş'ümün profiterolu bir harikaydı..

Özgüş'ümle..

Ezgiş'imle..

tüm hanımlar bir aradaydık diyecektim ki, dayımcım kaynak mı yapmış ne :D

Memed'im ile birlikte, canım benim..

canım dedem, güzel dedem..

tamamen kendi imalatım nar likörü..

yılbaşı geleneğimiz tombala.. her ne kadar şans hiç bana gülmesede..

bir tek babacımla fotoğraf çektirmemişşiz.. kızdım şimdi kendime..


sevdikleri yanında, karnı tok, yuvası sıcak, sağlığı yerindeyse daha ne ister insan..
2014 yılı da huzurla, mutlulukla, sağlıkla, barışla geçsin inşallah..
yüzünüzden tebessüm, gönlünüzden merhamet, fikrinizden ve zikrinizden adalet duygusu eksik olmasın..

çok sevdiğim Zülfü Livaneli'nin şarkısında geçer ne de severim..
'' Dünyayı güzellik kurtaracak bir insanı sevmekle başlayacak herşey. ''

Mutlu Seneler..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: