4 Ocak 2014 Cumartesi

instagramda ben // ne giydim??


merhaba kızzlarr..

sizler için instagram da yayınladığım fotoğraflardan ne giydim postu oluşturdum..
haydi buyrun birlikte bakalım..



her yerden alışveriş yapan ben taytım pazardan aldım.. hatta o kadar kaliteli çıktı ki gittim bir tane daha aldım :)) hırkam yerel bir butikten.. bu kış aldığım hırkamı ''siyah hırka'' sevdasıyla gezerken buldum ve aşık olup hemen aldım.. tuniğim ise Batik.. çizmelerim ise Balıkesirliler bilir Musti'den..


herhalde o gün giderken acele çıkmışım evden :)) triko balıkçı kazağım Batik.. pantolonum ise LCW.. dolgu topuk botlarımı geçen sene Deichmann' dan almıştım..


aslında o gördüğünüz bir etek değil elbise.. kısa kollu olduğu için bir kazak ile kullanmak istedim.. elbisemi seneler önce Ykm'den almıştım.. hani şu dolapta unutulanlardan.. kazak ise anneciğimin gençliğinden.. tüylü botlarım ise Deichmann..


pazardan aldığım taytımla, Batik'ten aldığım balıkçı kazağım ve hırkamı kombinledim.. Mapa paltom ise dolabımın vazgeçilmezlerinden..


aman da aman ailece hazırlanmışız gezmeye mi gidiyoruz ne :)) Batik'ten aldığım bluzum ve LCW pantolumla çokk ahatım.. Eşim ise baştan aşağı Koton.. Doğu'nun da kazağı LCW, pantolonu ise Koton..


yakışıklı kuzum benimmm.. Doğu'cuğum komple Kanz Kids.. anası kılıklı çok seviyor giyinip süslenmeyi..


benim karakuzum deri mont aşığıdır.. montumuz Koton'dan..


bu kış başka tayt giydiremez kimse bana.. basic tişörtümü Koton'dan, boynuma doladığım şalı Batik'ten, hırkamı ise Boyner'den aldım.. Kabanım Batik.. çantamı ve çizmelerimi yerel mağazalardan aldım..


iyi ki Koton'un çocuk grubu var :))


aaa yine mi tayt giymişim ne :)) basic tişörtüm Mudo, hırkam ise Koton.. çok sevdiğim mercan kolyemi ise aşığı olduğum Cunda'dan almıştım..


canımcım kocacığıma aldığım küçücük bir hediye.. Kazağı Koton..


işte en sevdiğim elbisem diyebilirim.. Ne giyeceğime karar veremediğim zaman elim hemen ona gidiyor..
elbisem Batik..


fotoğrafları instagrama yüklerken biraz oyun oynamayı seviyorum :))


veeeee.. yılın son selfie fotoğrafı.. yılbaşı gecemizden..



pantolon ve bluzum yine Batik'ten.. çok mu seviyorum ne ürünlerini :)) çok sevdiğim cici ayakkabılarım ise Deichmann..


son olarak yılbaşı gecemizden mutlu bir kare.. Eşim ise yine Koton..


ooooo amma da uzun olmuş..
idare edin kızlar bir dahakine bu kadar biriktirmem :))
evet siz hangi kombinimi beğendiniz bakalım??



Sevgilerimle; İdil..






Hiç yorum yok: