25 Ocak 2014 Cumartesi

d.ı.y. # 28 yumoş yumoş sabahlığım

merhabalar..

ev de sabahlıkla gezmeye bayılıyorum..
öyle sabahmış akşammış da farketmez tv karşısında mayışmak için birebir..
hele ki benim gibi üşüyen bir insansanız :))

tatilde olmamın ve boş boş vakitlerimin çok olması sebebi ile dikişe sardım yine..
gittim aldım yumuşacık polar kumaşımı..
evdeki sabahlığımı yatırdım gazetenin üzerine bir kalıp çıkardım..
oldu da bitti işte..
tek problem daha iyi kesen bir makas almam gerekiyor kendime..
evdeki can çekişiyor artık :))



işte çok uyumaktan şişmiş gözlerim ve yumoş sabahlığım..
dilerim beğenmişsinizdir..

bu arada bişi farkettim..
dikmek değilmiş marifet, kumaşı biçmekmiş..
kesilen parçaları birleştirmek işin en kolay yanıymış..

haftasonunuz bal gibi şeker gibi güzel geçsin..



Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: