24 Kasım 2013 Pazar

geçen haftalardan..

merhaba kızzlar..

instagram olayına yeni giriş yapmış olan ben biraz ordan, biraz burdan geçen haftalardan 
fotolarla karşınızdayım..


evet saçlarımın diplerini koyulttum sanırım böyle daha hoş oldu içime sindi bu sefer..

yavruşukum benim..

akşamları tv karşısı boş geçmez, haliyle kilolarda gitmez :))


ayyy canım ananem kimseler onun gibi tas kebabı yapamaz..

nasıl ama dipleri koyulaşınca daha iyi olmamış mı??

aralık geldi daha ceketlerleyiz, kabanlar dolap beklesin :))

çok severiz biz ananemizle, dedemizi :))

tırnaklar, saçlar önemli!! bakımlar yapılsın..

Koton'un takılarını çok seviyorum..

birkaç sezon önce  Batik'ten aldığım arkası saten triko tunikler vazgeçilmezlerim..

minnoşum Yağmur'un pozları :))

yemekte misafirlerimiz vardı.. çookk keyifli bir gündü..

aşuremizi de yaptık Allah'ım kabul etsin..

soğuk havaların vazgeçilmezi bitki çayları..

yine Batik'ten.. rahat mı rahat kırmızı elbisem..

Canım, Aşkım, Bitanem süpriz yapmış bana.. dayanamam frambuazlı pastaya :))

saçlarımı toplayınca nerdeyse sarılar hiç belli olmuyor..
pembe kazağım Batik..

iyi ki Bilim Çocuk dergisi var.. 

Doğu'cuğumla akşamları hem eğleniyoruz hem de öğreniyoruz..

boyunluklar dolaptan çıkabilir..

yeni kazağım ve hırkam.. siyah hırka diye diye buldum sonunda :))


oooff amma uzun olmuş :))
sıkılmadınız dimi dimi ??

Seviyorum sizleri..

Sevgilerimle; İdil..




Hiç yorum yok: