4 Kasım 2013 Pazartesi

alışveriş Aşktır!!

merhabalar..

pazar günü evde durulmaz dedim ve bizimkileri attım dün dışarı..
hele ki hava mevsime inat bu kadar güzelken..
susurluk festiva outletti adresimiz..
gezdik tozduk biraz alışveriş yaptık..
niyetimiz Susurluk Yörsan'a gidip tost yemekti ama Doğu'nun iskender krizi tutunca 
yemek için merkezdeki avm ye geldik..
neyse yediğimiz içtiğimiz bizim olsun neler almışız siz onlara bakın..

 Doğu'nun botları LUMBERJACK 75,00 tl..
kendi deyimi ile ''aşık olmuş bu botlar''


GALATASARAY STORE olurda Doğu oraya dalmaz mı :))
beyefendinin kendisi için seçtikleri..
bilekliği 5,00tl - anahtarlık 4,00tl - tişört 23,00tl

 babetlerim KOTON 39,00 tl..


 hem eyfel kulesi hem sırt dekoltesi Allah dedim :))
KOTON 19,90tl..

 uzun kolyem yoktu pek özenirdim artık benimde oldu :))
KOTON 7,90 tl..

şıkır şıkır, pırıl pırıl alınmasa yazık olurdu :))
KOTON 9,90 tl..

ve son olarak geçenlerde pazardan aldığım treçkotum..
rengine vurulduk annemle.. üzerinde LCW etiketi var ama akıbetini bilemeyeceğim..
25,00 tl..

içim peynir reklamındaki çocuk gibi bende hep sürsün istiyorum, hep sürsün istiyorum ama
maalesef bu post burada biter..

çok mutlu olun hep alışveriş yapın :))


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: