31 Temmuz 2013 Çarşamba

küçük alışverişler, insanı mutlu ederler..

merhaba kızlarr..
 
geçtiğimiz haftasonu Akçaydaydım ya ben hani..
dönüşte Edremit kipaya uğradık..
Balıkesir merkez de watsons olmadığı için oradakini kaçırmadım..
birkaç şey aldım..
 
işte buradalar..
 
 
1. watsons krem el sabunu yedekleri..
ben lavantalı ve ballı olanları tercih ettim..
fiyatı: 2,75 tl
 
2. loreal elseve sıvı saç kremi..
ben pembe rengini yani ışıltısını ve canlılığını yitirmiş saçlar için olanı tercih ettim..
yaklaşık 3 gündür hergün duştan sonra nemli saçıma sıkıyorum ve o şekilde kurutup şekillendiriyorum.
ürünün durulanmadan kullanılması ayrı bir güzellik ister ıslak ister kuru saça uygulayın
yumuşacık ve mis gibi kokan şaçlara anında sahip olun..
fiyatı; 6,99 tl
 
3. rimmel london pro french manicure seri ojeleri..
daha önce rastgele aldığım bu ojelere fırçaları sebebiyle hayran kalmıştım.
fırçaları yassı olduğu için oje tutuşu ve sürülüşü çok kolay..
elimde 445 french rose olduğu için bu sefer 470 peach delicacy ve 436 white bright
tercih ettim..
tırnağımda gördüğünüz ise 436 white bright
fiyatı; 2,50 tl
 

 

 
işte bu kadar..
 hepsini çok çok çok sevdim..
denemek isteyen herkese tavsiye ederim..
 
 
                                                                                                                                     Sevgilerimle; İdil..
 
 
 
 

Hiç yorum yok: