22 Temmuz 2013 Pazartesi

D.I.Y. # 17 ayna ayna güzel ayna..

merhaba kızlar..
 
can sıkıntısı adamın başına bela:))
bir de benim gibi kırık dökük şeyleri ortada görmeye dayanamıyorsanız vay halinize..
 
ayaklığı kırılan kenarı çatlayan aynamı ne atabiliyor ne de bu haline tahammül edebiliyordum..
ne mi yaptım?? -- neler yapmadım ki, ne bulduysam..
 
işte aynamın ilk hali..
 

önce akrilik boya ile boyadım turkuaz maviye..
sonra da beyaz boya ile de pıtı pıtı yaptım üzerine..
aynamın ayakta durması için ise bir formül bulam gerekiyordu..
ben de aldım 7 kat mukavva kestim silikonla yapıştırdım..
bir güzel de boyadım..
hem aynayı hem de ayağı sprey vernikle vernikledim..
 

 
aynanın kırık yerini de pembiş bir kurdele yardımıyla kamufle ettik mi oldu da bitti işte..

 
♥♥ ve karşınızda yeni aynam ♥♥

 
nasıl ama sizce de cici olmamış mı??
 
 
                                                                                                                                            Sevgiler; İdil..

 

Hiç yorum yok: