27 Temmuz 2013 Cumartesi

doğu ve ben : küçük bir alışveriş ve mutlu bir haber ♥♥

herkese merhaba..
 
öncelikle mutlu haberi vermek isterim..
eşimle evlendiğimizden sonra üniversiteyi kazanmıştım ben
fen edebiyat fakültesi fizik bölümünü..
fakat Doğu dünyaya geldikten sonra ben de çok okula devam edememiş ve
bir şekilde okuldan kopmuştum..
eşimin ısrarıyla bu sene yani tam 7 sene sonra tekrar sınava girdim..
açık öğretim dahi olsa eşim üniversite mezunu olmamı çok istiyordu..
ben de istiyordum tabii yalan değil..
Allah'ıma çok şükür sınav sonucu çokta fena gelmedi..
veee ben bu yaştan sonra sağlık yüksekokulu ebelik bölümünü kazandım:))
artık hem anne, hem eş hem de öğrenci olacağım..
anlayacağınız kendim için böyle bir şey yapmak beni çok mutlu etti çokk :))
inşallah Allah'ım nasip eder sizlere buradan diploma aldığım haberlerini de duyururum..
 
şimdi gelelim bugün oğluşumla yaptığımız alışverişe..
 
Doğu bu sandaletleri görür görmez bayıldı.. MUDO'dan; 12,95 tl
 

 
yemek masamız için peçetelik ve tuz,biberlik.. MUDO'dan; 10 tl
 
 
Doğu'da bu sene yakalı tişört merakı başladı, hadi hayırlısı.. KOTON'dan; 10 tl

 
annemle beraber seçtiğimiz küpelerim, sezonda fiyatları abartıydı şu an ise gayet makul..
KOTON'dan; toplam 14 tl

 
evet canlar benden bugün bu kadar..
yarın canım arkadaşım Pelin'lerin yazlığına gideceğiz..
hafta sonu için küçük bir kaçamak :))
pazartesiye görüşürüz..
 
hoşçakalın..
 
 
                                                                                                                                     Sevgilerimle; İdil..

 


Hiç yorum yok: