29 Haziran 2013 Cumartesi

küçük bir alışveriş..

merhaba kızlar..
 
geçen gün attık yine kendimizi sokaklara Ezgi'yle..
Ezgişim benim canım kardeşim :)
bir oraya bir buraya..
Ezgi'ye uzun penye çift yırtmaçlı bir etek aldık canım benim çok yakıştı..
kıskandım galiba :)
 
ben de kendime birkaç kişisel bakım ürünü aldım..
şöyle ki..
 

 
1. BioDeep ağda ısıtıcı seti : içerisinde ısıtıcı, 2 adet kartuş, 2 adet temizleme ve ağda bezi var..
fiyatı : 20 tl
Ezgi kullandığı ve memnun olduğu için tereddütsüz aldım bu ürünü..
 
 
2. Bir çift parmak ayırıcı sünger ve tırnak süsleri : ayak parmaklarıma oje sürmeyi
kolaylaştırması açısından aldığım süngerler başarılı bir iş çıkardı doğrusu..
daha önce hiç denememe rağmen hiç bozulmadan sürdüm ojelerimi..
eee bakımlı eller ayaklar ışıltısız pırıltısız olur mu :)) 
fiyatı : süngerler 2 tl, süsler ise 1 tl
 

3. Dört fonksiyonlu pedikür aleti : tek üründe dört farklı özellik görünce almadan edemedim..
fiyatı : 1,5 tl 
 
Herbiri indirimdeydi şanslıydım..
 
Herkese mutlu alışverişler..
 
 

Hiç yorum yok: