12 Haziran 2013 Çarşamba

D.I.Y. # 11 küçük örgü sepetler..

herkese merhabalar..
tamamen çektiğim bir kopyayla karşınızdayım :))
ne yalan söyleyeyim fikri tamamen Gülay abladan aldım..
geçen günlerde kendi bloğunda yayınladığı ikea sepetleri
çok şık ve işlevsel görünüyorlardı..
ben de dayanamadım ve hemen evde olan iplerden uygun olanlarını seçip işin başına geçtim..
 
banyo içerisinde ufak tefek ıvır zıvırlarım doyuydu..
artık onların kendine ait bir yerleri var..
 
 
sevgili Gülay ablacığım makrome ipi kullanmış sepetlerinde..
fakat ben çıkıp ip almaya sabredemediğim için
evdeki kadife ipleri 3 kat haline getirerek gerçekleştirdim..
sadece ara ara arttırarak sıkiğne döndüm istediğim büyüklüğe gelinceye kadar..
taban genişliği istediğim gibi olunca da
hiç attırmadan istediğim uzunluğa ulaşıncaya kadar bire bir doldurdum..
 
 
işte sepetlerim..


 
şimdi sırada makrome ipiyle daha büyüğünü yapmak var..
hadi bana kolay gelsin..
ve denemek isteyen herkese..
 
sevgiler..

Hiç yorum yok: