22 Haziran 2013 Cumartesi

bitenler ve yerine gelenler..

merhaba kızlar..

bitenler postu hazırlamak pek adetim değildir..
ama bu ürünleri o kadar memnuniyetle kullandım ki sizlere de önermek istedim..

işte bitenler..


1.. La Roche Posay Kerium Exreme Softness Physiological Shampoo
Olağanüstü Yumuşaklık Sağlayan Fizyolojik Şampuan
termal su katkılı bu şampuan kesinlikle saçlarım için terapi gibi..
saç dipleri problemli biri olarak kurulukla başetmede en sevdiğim ürün..
üstelik paraben de içermiyor..

2.. Organix Moroccan Argan Oil
Saç Dökülmesine Karşı Yenileyici ve Nemlendirici Saç Bakım Maskesi
argan yağının içerisinde bulunan vitamin E, omega3 ve omega9 yağ asidi özleriyle 
saç hücrelerini yeniliyor..
kuru ve yıpranmış saç tellerine nüfus edip nem dengesini düzenlerken
saçlarda mükemmel bir yumuşaklık ve ışıltı veriyor..
sülfat ve paraben de içermiyor..

ve yeniler..






1.. La Roche Posay Kerium Extreme Softness Physiological Şampuanımı 
tabii ki değiştirmedim..
şampuan için 37 TL ödedim..

2.. Organix Moroccan Argan Creme Sheer Opulence Masque
Extra Nemlendirici Lüks Moroccan Argan Krem Işıltı Veren Maske
daha önce kullandığım maskenin bir tık üstü diyebiliriz :))
kıvamı daha yoğun ve extra nemlendirme özelliği var..
sıcak hava ve deniz suyu etkisinden de saçlarımı koruyacak..
maske için 44 TL ödedim..

3.. La Roche Posay Anthelios XL50+ Fluide Extreme
Güneş Hassasiyeti veya Alerjiye Eğilim : Çok Yüksek Koruma
UVA ışınlarına karşı, Mexorly SX ve Mexorly XL içeren, ışığa dayanıklı, Senna Alata özü ile 
zenginleştirilmiş filtreleme sistemi..
yüzüm için aldığım bu ürün çantamda hiç çıkmayacağa benziyor..
ayrıca bu üründe kampanya vardı :))
bir tanesine 56 TL ödemek yerine iki tanesine 65 TL ödedim..

işte beni çokk mutlu eden küçük alışverişim :))
eğer arasında kullandıklarınız yada yerine önerebilecekleriniz varsa lütfen yazın..

herkese mutlu pazarlar..


Hiç yorum yok: