10 Mayıs 2013 Cuma

yaz için seçtiğim kokular..

on tane bayan durdurup çantasını açsak herhalde sekiz tanesi kesinlikle parfümünü çantasında gezdiriyordur..
hatta ev de daha niceleri vardır..
hele benim gibiyseniz :))
parfümüyle özdeşleşmeyi sürekli aynı parfümü kullanabilen bir insan olmayı çok isterdim..
ama nerdeeee..
her duyduğu güzel kokuyu denemeye meraklı biriyim ben..
kışın başka kokular kullanırım yazın başka..
işte bu kokular yaz için benim seçimlerim..
 
 

ELVIE EdT :
 
 Sakin bir gölün etrafını saran bir sis gibi Elvie EdT'nin mistik notaları bedeninizi saracak. Taze floral kokuların turunçgilleri ile benzersiz karışımı teninizde tatlı bir esinti yaratacak.Beyaz çiçekler, misk ve turunçgil notaları ile bezenmiş Elvie'nin gizemli güzelliğini keşfedin. Hiç yanınızdan ayırmamanız için şimdi pratik şişesinde.(yeşil kapalı)
 
ECLAT weekend EdT :
 
Özgürlük tutkunuz Eclat Weekend EdT'nin benzersiz kokusuyla tekrar alevlenecek. Frenk üzümü, armut ve şeftali notalarının pembe gül ve misk ile mükemmel harmanı sizi huzur dolu anlar yaşamaya davet ediyor. ayrıca Eclat Weekend EdT, prestijli bir dergi olan Pani Magazinin popüler kadın kokusu kategorisinde “Golden Noise 2011” ödülünü aldı.
 
MISS O EdT :
 
Genç, eğlenceli ve modayı takip eden sizi yansıtan floral, meyvemsi koku. Greyfurt ve bergamot buluşmasıyla parlayan gençliğinizi, güneş çiçeğinde kadınsı yönlerinizi ve uzaklarda hissedeceğiniz sandal ağacı notalarında unutulmazlığı yakalayacaksınız.Miss O'nun sandal ağacı, bergamot ve heliotrop notalarından oluşan sıcak kokusunu dilediğiniz an tazeleyin diye özel çanta boyu şişeye hapsettik.(pompalı şişe orijinal, yanımdaki ise çanta boyu) bu aralar favorim bu..
 
MIRAGE DAYDREAM EdT :
 
Mirage Daydream EdT'nin, tatlı kestane, vanilya ve sedir ağacı notaları ile bir buket gibi teninizi saracak kokusu, sizi arzularınızın, isteklerinizin içine gizlendiği büyülü bir dünyanın içine çekecek. bu parfümü daha yeni aldım testerı çok güzeldi.. umarım keyifle kullanırım..
 
herkese misss kokulu günler..
 
 
 
 


2 yorum:

cansudandünyaya dedi ki...

Mirage Daydream aldığımdan beri favori kokum oldu. Kullanmaya kıyamıyorum resmen.

Unknown dedi ki...

umarım benim de öyle.. çok seviyorum böyle mis kokuları :)