8 Mayıs 2013 Çarşamba

ürün tanıtımı // DERMALOGICA clean start ready, set, scrub!

merhaba kızlar.. 
cilt bakımı rutinim içerisinde çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim sizlere..
DERMALOGICA clean start  ready, set, scrub!
tanecikli yapısı ve ferah mentol kokusuyla birlikte sizi cildinizi temizlediğine inandırıyor..
ben hafta da 1 yada 2 defa uyguluyorum.
cildim çok yağlı olmadığından benim için yeterli oluyor..
 
 
üründen azar azar parmak uçlarınıza alın..
dairesel hareketlerle göz çevresi hariç tüm yüzünüze uygulayın..
çok fazla bastırmanıza da gerek yok..
ben özellikle burun bölgeme uyguluyorum, siyah noktalar sebebiyle..
hiçbir alerjen problem yaşamadığım bu ürünü çookk seviyorum.. 
 
 
DERMALOGICA  clean start  ready, set, scrub!
 
Açıklama :
Bu bir maske, bu bir peeling, bu bir sivilce savaşçısı.. Gözenekleri temizler, arındırır ve cildi tazeler. Gözenekleri temizleyen bu ikili ürün cildin daha pürüzsüz, arınmış ve ferahlamış olmasına yardımcı oluyor. Silika granülleri, cildi tıkayan hücrelerin atılmasına yardımcı olarak, cildi pürüzsüzleştiriyor.

Arındırıcı killer ciltten aşırı yağı uzaklaştırır, gözenekleri derinlemesine temizler ve yağlanmayı kontrol altına alır. Serinletici Mentol cildi ferahlatırken, kızarıklığı giderir. Silika daha pürüzsüz ve aydınlık bir cilt için yüzeydeki ölü deri hücrelerini arındırır.
 
Kullanım :
Göz çevresine getirmeden, temizlenmiş yüzünüze sürün. 5-7 dakika kadar bekletin. Daha sonra ellerinizi ıslatın, hafif dairesel hareketlerle masaj yapın ve ılık su ile durulayın.

Sabahları, haftada 3-5 kez kullanılır..
 
 

Hiç yorum yok: