17 Mart 2013 Pazar

ne oldu benim saçlarıma??

     saçlarımda değişikli yapmayı çok ama çok seviyorum.. seneler önce kızıl saçlarım vardı hem de kısacık sonra kendi saç rengim oldular koyu kestane.. hatta evlenirken saçlarım bir parmak boyu yoktu :)) kuaförüm sağolsun hilelerle çok farklı bir saç yapmıştı bana..
     yaklaşık üç sene önce de ''asla yapmam'' derken röfle yaptırdım saçlarıma.. o kadar çok sevdim ve alıştım ki dört ay öncesine kadar böyle kullandım.. artık saçlarım o kadar yıpranmıştı ki rengi de boyu da değişmeliydi.. önce koyulttum rengini bir ay kadar sonra da hani şu meşhur önü uzun arkası kısa modeli kestirdim malumunuz.. veee saç rengimde yapmış olduğu bu keskin geçişe daha fazla tahammül edemeyip geçen hafta içinde rengini biraz daha açtım.. artık kumralım ama renk tam oturmadı umarım ikinci boyamada daha çok içime sinecek.. üzerine de biraz ışıltı attırdım mı değmeyin keyfime :))

Yorum Gönder