12 Mart 2013 Salı

bahar temizliği..

            herkese merhabalar öncelikle..
     malum bir süredir pek uğrayamadım bloğuma.. havaların güzel gidişini ve geçen haftasonu olan akraba günümü kendime bahane edip giriştim bir temizliğe.. bir hafta boyunca maşallah el değmedik yer kalmadı..
     temizlik yapmayı ve deterjan kullanmayı hastalık derecesinde seven ben, klasik olarak bol bol kullandığım temizlik malzemelerimden vazgeçip bu sefer organik bir temizleyici tercih ettim..
     çok kişiden duyduğum fakat daha önce denemediğim bu ürün beni kendine hayran bırakmayı başardı.. veee çoğunuzun tahmin edebileceği gibi bu ürün AMWAY'ın LOC adlı ürünü..


     halılarımı, koltuklarımı, camlarımı, duvarlarımı, mutfak dolaplarımı kısacası evin %80 'ini L.O.C. ile temizledim.. ''tek bir ürün böyle olur mu'' demeyin ben dedim ve gördüm oluyormuş :)) özellikle bir süredir hani o bolca reklamları dönen halı temizleyicileriyle çıkaramadığım halımdaki çay lekesini silgiyle siler gibi çıkardı.. üstelik o kadar az miktarda kullanılıyor ki.. anlayacağınız hem pratik hem de ekonomik.. kızıyorum kendime niye bu ürünle tanışmam bu kadar geç oldu diye..
     kullananlar var ise ne ala ama yok ise muhakkak edinin derim.. şimdi farklı bir temizleyicisini deneyeceğim AMWAY'in en kısa zamanda onun yazısını da paylaşırım sizlerle..
     havalar güzelleşiyor kızlar açılsın artık şu kapılar, camlar.. gelsin bahar, parlasın güneş, içimi karartan kapalı havalara hiiiiiççç tahammülüm yok benim:))

Hiç yorum yok: