14 Eylül 2013 Cumartesi

tavsiye kanalı // D-shopping kampanyası

merhaba kızlar..
 
kısa bir süre önce bir arkadaşımın bloğunda görüp tavsiye kanalına üye olmuştum..
geçenlerde mail adresimde D-SHOPPING kampanyasını görünce katılmak istedim..
bugün kapı çaldı ve tavsiye kanalından ilk kargom geldi..

 
heyecanla açtım..
içerisinde D-SHOPPING ürün kataloğu, indirim çekleri ve birde pet cüzdanı vardı..
 
 
 
hemen kataloğu incelemeye başladım..
çok güzel ve keyifli ürünler ile karşılaştım..
hemen favorilerim oluştu bile.. 

 
takı dolabına hayran kaldım hazır indirim kuponlarım da varken eşimi kandırmam lazım :))

 
şu mutfak gereçlerine bakın ne kadar pratik ve ekonomikler..
 
 
şu buharlı temizleyicileri de hep merak etmişimdir..
 
siz de bu ürünlerle tanışmak ve D-SHOPPING' in sağladığı diğer avantajları değerlendirmek isterseniz işte internet sayfası : http://www.dshopping.com.tr/
kapıda ödeme fırsatını da unutmamak lazım :))
 
eğer sizde tavsiye kanalına üye olup tavsiye meleği olmak isterseniz
 
tavsiye kanalına bu güzel ürün ve fırsatlarla beni tanıştırdığı için teşekkür ediyorum..
 
Sevgilerimle; İdil..
 
 
 

Hiç yorum yok: