10 Eylül 2013 Salı

mim // hızlı başladım ikinciyle devam..

merhabalar..
 
 
 
dün ilk mimimi cevaplandırmıştım.. bugün ise ikincisi geldi..
matmazeella arkadaşım beni mimlemiş teşekkür ediyor ve hemen
soruları yanıtlamaya başlıyorum..
 
1- bloğunuzun adı ve linki ?
 
♥ ♥  benimle herşey  ♥ ♥
 
 
2 - ne kadar süredir blog yazıyorsunuz ?
 
2013 yılı ocak ayında başladım bloğumu yazmaya keyiflede devam ediyorum..
 
 
3 - kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldu mu ?
 
hamilelik dönemime kadar kilo problemi yaşamadım.. hamileliğimde maalesef 24 kilo aldım..
58 den 82'ye :((  22 kilosunu verdim çok mutluydum ki kullandığım bir takım
ilaçlar sayesinde tekrar ve hızla kilo almaya başladım.. tamam bir şeyler yapmam
gerek dediğimde 79 kiloydum ki bu 2012 yılı yaz başıydı.. o zamandan beri
çabalarımla 70 kiloya düştüm ama daha vermem gereken bir 10 kilo daha var :((
 
4 - formda kalmak için ne gibi yöntemler uyguluyorsunuz ?
 
yaz döneminde düzenli gidemediğim için ara versem de ben bir b-fit aşığıyım.. oranın sistemine bayılıyorum.. kardiyo egzersizleri çalışıyorum ve pilates yapıyorum..
olabildiğince ekmek tüketimini azalttım sadece kahvaltıda..
ev de pasta, kurabiye, kek, börek, çörek yapımını en aza indirdim :(
çay - kahveden şekeri çıkardım..
 
5 - hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama, destek vb. ürünleri kullandınız mı ?
 
evet kullandım tamamen eczacımın tavsiyesiyle onaylı sporcu destek ürünleri kullandım..
yağ yakımını hızlandırmak ve kalp kasını korumak üzere..
tabii  sporsuz bunlar bir hiç..
bir de insülin direncimi dengelemek adına krom kapsülleri kullanmıştım bir ara..
 
6 - vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri ?
 
La Roche-Posay physiological cleansing gel , La Roche-Posay hydreane legere nemlendiricim sanırım başta gelir.. bir de rimelim ve allığım kıymetlidir..
 
 
beni mimleyen arkadaşım matmazeella'ya çok teşekkür ediyorum ve kendisine
öpücüklerimi gönderiyorum..
 
işte cevaplamak isterlerse keyifle okuyacağım arkadaşlarımı mimliyorum :
 
 
 
Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: