22 Haziran 2014 Pazar

tırnaklarınızı çok mu seviyorsunuz ??


merhabalar kızlar..


çok ama çok sevdiğim, kullanmaktan büyük keyif aldığım bir ürün ile karşınızdayım.. uzun süre önce manikür yaptırmayı bıraktım.. çünkü kendi yaptığımdan ahım şahım bir şey olmuyordu.. bir de üstüne üstlük bu ürünle tanışınca pratik ve sağlıklı manikürün yolunu bulmuş oldum..


SPA INSTANT MANICURE


içerisinde mineral tuzları, el ve tırnaklar için faydalı doğal yağlar var.. kullanımı pratik ve zevkli.. açıkçası eczanedeki hanım anlatırken pek inandırıcı gelmemişti.. ama hadi deneyelim dediğinde sonuca inanamadım.. ve pek tabii ürünü almadan da eczaneden çıkmadım :))

nasıl uygulandığına gelince, haydi başlayalım:

öncelikle tırnaklarımı makas yada törpü ile istediğim boya getiriyorum ve kenarlarını düzeltiyorum.. eğer gerek duyuyorsanız et makası ile ölü derileri alabilirsiniz.. ama ürünü düzenli uygularsanız buna gerek duymayacaksınız..


kutu içerisinden çıkan spatula yardımı ile kutu içerisinde homojen bir karışım oluncaya karıştırıyoruz ve bir miktarını avucumuza alıyoruz..

başlıyoruz güzelce ellerimizi ovuşturmaya.. ayrıca eczanedeki hanımın bana söylediği kadarıyla bu mineralli tuzlar kristalize olmadığı için tırnak yüzeyinde ve ellerde çizme yapmıyormuş.. özellikle tırnak çevresindeki etlerimi ovuşturarak temizliyorum..

işlem bittikten sonra sadece tuzlar arınıncaya kadar ellerimi su altına tutup çekiyorum.. yağları arındırmıyorum.. havlu ile hafifçe nemini aldırıp yağı ellerimin emmesi için bırakıyorum.. üzerine hemen oje sürmüyor o gün tırnaklarımı dinlenmeye bırakıyorum.. işte bu kadar..


bu ürünü aynı zamanda ayaklarımız içinde kullanabiliriz.. sağladığı görüntü fresh ve temiz.. içindeki yağlar ise kesinlikle tırnakları güçlendiriyor.. kokusu ise hafif, rahatsız etmiyor.. haftada bir kez uygulamak benim için yeterli oluyor.. piyasadaki fiyatı ise 40 TL civarı..

beğeneceğinizi düşündüğüm bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum.. kullananlar var ise de yorumları bekliyorum..




 Sevgilerimle; İdil..


Hiç yorum yok: