5 Mayıs 2014 Pazartesi

mutfaktan : üzümlü kurabiye


merhaba kızzzlaaarrr..

işte size kolay, masrafsız ama ekstra lezzetli bir kurabiye tarifi..
çorba terbiyesi yaptığım zaman yumurtanın sarısını kullanıyorum, beyazını atmaya da kıyamıyorum..
geçenlerde yine elimde yumurtanın beyazıyla kalınca başladım ne yapsam diye düşünmeye..
ve kurabiyede karar kıldım..


malzemelerimiz:

1 yumurta (ben sadece beyazını kullandım)
yarım su bardağından bir parmak az şeker
75 gr margarin
yarım paket kabartma tozu
bir acuç kuru üzüm
aldığı kadar un






yumurtanın beyazını değerlendirmek için az malzemeyle yaptığım için sadece 14 tane kurabiye çıktı..
siz dilediğiniz gibi ölçüyü arttırabilirsiniz..


akşama çay yanı kurabiyelerimiz hazır bile..



çabucak yapılan ve çabucak tükenen bir tarif oldu..
özellikle oğluşum Doğu'nun pek bir hoşuna gitti..
sevdiklerimle sevdiğim tatları paylaşmayı seviyorum..

hepinize sevdiklerinizle keyifli tatlar diliyorum..


Sevgilerimle; İdil..



Hiç yorum yok: